Thursday, February 23, 2012

tablou I LOVE CUPCAKES

asa cum spuneam in postul trecut, continui cu articolele personalizate...

de mult vroiam sa lucrez la acest mic proiect si cum in casa am un stoc de gheghefe am inceput sa le folosesc.

acesta este un mic tablou incadrat pe rama unui gherghef din lemn si in felul acesta a aparut o mica decoratiune care poate decora un perete, o noptiera, etajera, etc...
prezinta sistem de prindere.
este CADOUL perfecte pentru o pasionata de cupcakes.nu se poate da gres.

dimensiune tablou, latime 16 cm, grosime rama 1 cm
PRET 32 ron






din loc in loc am aplicat mici pietricele colorate cu diverse forme- floare,fluture,libelula, iar pe marginea gherghefului am aplicat o banda decorativa rosie cu un imprimeu potrivit...caci langa un muffins merge o ceasca de cafea sau de ceai,nu?


PRET 32 ron
spatele tabloului este protejat cu o hartie colorata, pe care pot aplica mesaje personalizate si diverse forme de stampile (vezi o intreaga colectie in magazinasul meu)


se gaseste deja pe rafturile magazinului AtelierBeatrix
sau se poate comanda la mariposas1001@yahoo.com

No comments:

Post a Comment