Thursday, January 5, 2012

tava antiaderenta cu sistem de depozitare 12 briose

de curand m-am apucat de facut briose...
pana aici toate bune si frumoase: tava speciala am, hartii decorative...la discretie, putina imaginatie pentru decorat...este

dar problema cea mai mare era, cum sa le depozitez ca sa se pastreze inca pufoase si proaspete a 2-a sau chiar a 3-a zi.
problema s-a rezolvat cand am descoperit tava cu capac de la firma Zenker.in plus, am reusit sa impusc 2 iepuri dintr-o lovitura, pentru ca tava o folosesc pentru copt briosele, iar cu capacul atasat se transforma in cutie de depozitare. buna treaba,nu?

in functie de cat de mult cresc, datorita capacului inalt se pot depozita chiar 2 randuri de briose.
prevazuta cu 2 manere, pentru un transport facil in cazul in care mergeti in vizita cu briose calde (sau nu)...ca un fel de Scufita Rosie



am depozitat in aceasta cutie magica, chiar si briosele decorate...ma rog, ce a mai ramas din ele,caci odata facute nu rezista prea mult...

dimensiuni: 35,5 cm x 26,5 cm x 9,5 cm

pret:50 ron

toate produsele se gasesc in magazinul AtelierBeatrix de pe Breslo sau direct la mariposas1001@yahoo.com

No comments:

Post a Comment